ettunderbartÄrikaos.blogg.se

VÄrt kaos Är Àr nu förbi dÄ vi byggde hus och planerade bröllop under samma Är. 2017 var för oss ett stort Är dÄ vi gifte oss den förste juli och hade slutbesiktning pÄ huset den 7 juli. Nu nÀr jag tÀnkte vÀcka bloggen till liv igen nÀr vi samlat energi för att ta tag i allt som behöver göras runt ett hus tÀnkte jag först byta namn pÄ bloggen men insÄg att nej, alla vÄra Är Àr underbara med lite kaos sÄ namnet fÄr stÄ kvar :)

Mina barn 💙💜

Kategori: Familjeliv

AlltsÄ jag Àr vÀrldens hönsmamma jag vet men finns inget som pÄverkar mig sÄ mycket som nÀr mina barn far illa. Ja sÄ Àr det vÀl för oss flesta antar jag.
Men som idag. Kommer till stallet för att Linn ska rida och Dyzma far omkring som en tok i hagen. Han springer, bockar, sparkar jag Ă€r fullstĂ€ndigt knĂ€pp. Å min enda tanke kan dĂ„ vara "Linn ska rida honom".
Å inte pĂ„ ett positivt sĂ€tt eftersom han höll pĂ„ att slĂ€nga av henne fyra gĂ„nger igĂ„r. Jag hade smĂ„tt panik och tĂ€nkte vĂ€nda hem. Men allt gick bra som tur va. Han Ă€r i lite dĂ„lig kondition sĂ„ han blev ju lite trött nĂ€r han hade brĂ€nt sĂ„ mycket energi innan passet. Men bra att han rör sig.
Å gĂ€llande Meya sĂ„ har jag panik i stort sett varje gĂ„ng hon Ă€ter sen hon satte i halsen och blev blĂ„. SĂ„ jag Ă€r som en hök över henne. I kvĂ€ll sĂ„ ramlade hon dessutom baklĂ€nges av stolen och slog i bakhuvudet. Det verkar som det gĂ„tt bra och ingen hjĂ€rnskakning eller sĂ„ men jag vet ju att jag nu ett tag framöver kommer vara pĂ„ henne Ă€ven nĂ€r hon sitter vid bordet. Hon kommer bli sĂ„ trött pĂ„ mig.
Eller ja. BĂ„da kommer bli sĂ„ trötta pĂ„ mig 💜💙
Kommentera inlÀgget hÀr: