ettunderbartÄrikaos.blogg.se

VÄrt kaos Är Àr nu förbi dÄ vi byggde hus och planerade bröllop under samma Är. 2017 var för oss ett stort Är dÄ vi gifte oss den förste juli och hade slutbesiktning pÄ huset den 7 juli. Nu nÀr jag tÀnkte vÀcka bloggen till liv igen nÀr vi samlat energi för att ta tag i allt som behöver göras runt ett hus tÀnkte jag först byta namn pÄ bloggen men insÄg att nej, alla vÄra Är Àr underbara med lite kaos sÄ namnet fÄr stÄ kvar :)

joho 🎉

Kategori: Familjeliv, HĂ€stliv

AlltsĂ„ efter en vecka vab med Meya sĂ„ Ă€r det ju vĂ€rt att fira att vi alla fyra var tillbaka i vardagen. AlltsĂ„ detta vabbande. En miljard baciller som flyger omkring pĂ„ alla vĂ„ra sysselsĂ€ttningar. Ingen av oss Ă€r ju i en miljö dĂ€r vi bara stĂ€nger in oss i j inte trĂ€ffar nĂ„gon sĂ„ ska nog vara glad att vi inte Ă€r mer sjuka Ă€ndĂ„. 

Idag Äkte jag till stallet nÀstan direkt nÀr jag kom hem. Dyzma skulle klippas. Det gick riktigt bra. Han stod stilla och njöt. Tyckte det var jÀtte skönt.

En halvklippning testades och sÄ ett hjÀrta pÄ rumpan. Linn tyckte fÀrgen vi hade för att göra mallen pÄ hjÀrtat var snygg och hade gÀrna haft kvar den.


 DĂ€refter provade vi in hans nya trĂ€ns och bett. Vi tog en promenad och Isa travade med honom lite bara för att se hur han svarade pĂ„ de nya grejerna. 
 SĂ„ fin min lille vĂ€n. 
Ska jag vara Ă€rlig sĂ„ har jag haft svĂ„rt att öppna hjĂ€rtat för honom. Sen vi köpte honom har jag varit sĂ„ stressad. SĂ„ mycket att lĂ€ra. Jag har legat och lĂ€st om ALLT halva nĂ€tterna. FrĂ„gat alla i vĂ„r nĂ€rhet om allt. Å oroat mig massor. NĂ€r man Ă€r sĂ„ stressad samt alla gĂ„nger han bitit, bockar och krĂ„nglat med Linn gör ju att man vill skydda sitt barn. SĂ„ Ă€ven om jag nĂ€stan försökt att ha honom kĂ€nslomĂ€ssigt ifrĂ„n mig. Men det gĂ„r liksom inte. Han smyger sig pĂ„. Å jag skulle verkligen inte kunna tĂ€nka mig ett liv utan honom. 

Ni hoppas vi pĂ„ att Freddys sĂ„r pĂ„ rasen lĂ€ker ocksĂ„ sĂ„ han kan följa med ut pĂ„ promenader och trĂ€na igen. Det var lÀÀÀÀÀnge sen. 
Kommentera inlÀgget hÀr: