ettunderbartårikaos.blogg.se

Vårt kaos år är nu förbi då vi byggde hus och planerade bröllop under samma år. 2017 var för oss ett stort år då vi gifte oss den förste juli och hade slutbesiktning på huset den 7 juli. Nu när jag tänkte väcka bloggen till liv igen när vi samlat energi för att ta tag i allt som behöver göras runt ett hus tänkte jag först byta namn på bloggen men insåg att nej, alla våra år är underbara med lite kaos så namnet får stå kvar :)

Sorg 💖😪

Kategori: Familjeliv

 
 
 
Idag går våra tankar till Klara med familj. 
Idag kom den svåra dagen man har som djurägare. När man måste inse att djuret faktiskt har de bättre på de evigt gröna ängarna. 
Det är en sorgens dag för Klara med familj. 
Mycket sorg ger detta även vår familj. 
Linn hade inte ridit idag utan TreG. TreG var terapi är hon var livrädd. Klara och TreG tog det lugn och metodiskt. Hittade glädjen och engagemanget igen. De var där när Linn haft de tufft. När allt varit kaos i skolan så en kram av TreG har botat allt. 
I söndags fick Linn följa med klara till stallet en sista gång. Hon fick till och med rida. 
Det var så mycket känslor hos Linn så hon visste inte vart hon skulle ta vägen. Lycklig över ridturen sorgsen över stt det var den sista. 
 
 
 
När vi kom hem så satt hon i hallen med sina ridkläder i famnen. Jag skulle inte få tvätta dem. Då skulle lukten av TreG försvinna. Tårarna rann och det enda hon kunde få fram var "jag vet varför mamma men jag vill inte. Jag vill inte. Varför finns det ingen medicin som kan hjälpa så hon blir bra? Det MÅSTE finnas en medicin så hon blir bra"
Detta har hon sagt flera gånger sedan i söndags. När jag talade om för henne idag att det var över. Sjönk hon bara ihop med fortsatt samma fråga "varför?". 
Många tårar har det varit dessa dagar. 
Men vi skickar så klart våra tankar och en jätte kram till Klara och hennes familj i denna jobbiga stund. 
💖💕❤️💖💕❤️💖💕❤️💖💕❤️💖💕❤️💖💕❤️💖💕
 
 
Kommentera inlägget här: