ettunderbartårikaos.blogg.se

Vårt kaos år är nu förbi då vi byggde hus och planerade bröllop under samma år. 2017 var för oss ett stort år då vi gifte oss den förste juli och hade slutbesiktning på huset den 7 juli. Nu när jag tänkte väcka bloggen till liv igen när vi samlat energi för att ta tag i allt som behöver göras runt ett hus tänkte jag först byta namn på bloggen men insåg att nej, alla våra år är underbara med lite kaos så namnet får stå kvar :)

Trött

Kategori: Familjeliv

Vet inte riktigt vad det är med mig nu. På väg att bli sjuk? Jag är så jäkla trött. Har inget driv, go eller motivation. Känns som jag är i dvala hela tiden. Upplever att hela världen är lite diffus en liten bit bort och jag är i en bubbla. Orkar inte tränga igenom bubblan och va med alla andra. Skulle kunna sova dygnet runt ett tag känns det som. Tänk om jag kunde få en sovmorgon. Vilken dröm. En dröm som står högt på önskelistan.
 
Satt idag och kollade lite kosttillskott för att kanske testa till Freddy för att balansera hans hormoner lite. Vill inte kastrera. När jag googla fanns det tillskott för ökad energi. Kanske borde testa det till mig? 
Borde gjort klart ett matteprov ikväll som en elev ska göra imorgon men jag orka inte. Jag planerade och handlade mat online och sen va energin helt borta. 
 
Måste bara visa ett så gulligt fokuserat kort. Meya har upptäckt tvn lite. Det är vinjetterna till Dinosarietåget, Greta gris samt Drakens dans i slutet av Bolibompa.
Idag va det grymtet i Greta gris som drog till sig uppmärksamhet
 
Kommentera inlägget här: